1. #1
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987

    روش صداگیری پراید 141

    1 یکی از بیشترین صداهایی که میاد از طاقچه عقبه و برای رفع صدای آن باید دو رابط اتصال طاقچه به درب صندوق عقب را به شدت کوتاه کنیم طوریکه وقتی درب صندوق را می بندیم سطح طاقچه تا یک سانت روی شیشه بیاید چون وقتی طاقچه بخاطر بلندی رابط ها به پایین فرو رود به اطرافش برخورد می کند و در دست اندازها ایجاد صدا و تق و پوق می کند .
    2. دومین عامل صدا مربوط به زبانه های داخل پشتی های صندلی عقب است که وقتی اهرم ها را فشار می دهیم پشتی میخوابد . داخل هر پشتی در چپ و راست یک عدد زبانه و قفل وجود داره که در کنار ابرهای پشتی ها پیچ شدن ، بر اثر مرور زمان این پیچ ها شل میشن و باعث میشه تا داخل پشتی ها صدای بلیچ بلیچ بیاد و همچنین زبانه ها هم خوب درگیر نشوند و پشتی در دست اندازها لقی داشته و صدا می دهد . اگر پراید 141 شما دوگانه سوز است عملا این قابلیت تاشدن صندلی ها به کار ما نمیاد و من خودم هر دو زبانه ها و قفل ها را کاملا از داخل پشتی ها خارجشون کردم و یک سیم مفتولی در محل زبانه ها قرار دادم و با آن سیم به بغل طاقچه محکم ثابت کردم .
    3. چراغ استپ ترمز که بالای شیشه عقب است هم میتواند در دست اندازها صدا ایجاد کند که بهتر است یک تکه موکت بریده و زیر آن قرار دهیم و ببندیم .
    4. تشکیلات داخل درب صندوق عقب مثل پمپ برقی و اتصالات قفل و میله ها چنانچه با بدنه برخورد داشته باشند ایجاد صدا می کنند .

    بغیر از 4 مورد بالا بقیه صداهایی که از بدنه و اتاق میاد با سایر مدل پرایدها صبا و نسیم و 131 و 132 و 111 مشترک است که معمولا مربوط به کاور درب هاست که بهتره به دست به آنها بزنیم و هرکدام صدا داد مشکلش برطرف بشه با تعویض خارها یا قراردادن ابر نازک که در بازار گیر میاد و در اندازه یک تشک به قیمت 3 هزار تومنه که من خودم مرداد95 از یک کارگاه تولیدی تشک و بالش خریدم و از آن برای صدا گیری قسمتهای مختلف استفاده کردم . صدایی شبیه بلیچ بلیچ از سمت شاگرد در صورتیکه کسی روی آن ننشسته باشد مربوط به یکی از چرخ دنده های عقب و جلو کردن صندلیست که لق شده و باید یک دنده عقب تر یا جلوتر برده شود . جفت گیری و رگلاژ دربها و همچنین قابهای پلاستیکی ستونهای جلو و وسط و عقب داخل کابین هم میتواند در دست اندازها صدا دهند . کمربند های ایمنی سرنشینان عقب چنانچه به زیر صندلی ها رفته باشند هم در دست اندازها به شدت تق و پوق می کنند .

    البته پراید 141 من که بیشترین صداش از همان طاقچه عقب و پمپ قفل بازکن صندوق عقب بود که برطرفشون کردم و الان در دست اندازها هیچگونه صدایی شنیده نمیشه مثل یک پراید 95 .

    ویرایش توسط operator : 9 بهمن 1398 در ساعت 11:55

  2. # ADS
    روش صداگیری پراید 141
    آگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
    تاریخ عضویت
    امسال
    نوشته
    1026
     

کلمات کلیدی این موضوع

بهترین بک لینک - سئو سایت - سفارش رپورتاژ آگهی - خرید آنتی ویروس - سیگنال فارکس تلگرام - خرید لایسنس نود 32 - دکتر اورولوژی تهران -
وان ایکس بت
خرید گوشی آیفون -
سایت بازی انفجار
سایت بت
جت بت
سایت enfejar
jetbet
تحلیل بیت کوین -
سایت پیش بینی فوتبال
منابع آزمون آیلتس -
سیب بت
بهترین بروکر فارکس - سایت تتر -
بازی انفجار
ردیاب - دانلود تراست والت - استخر پیش ساخته - دانلود سریال هیلو -
پوکر
betball90
بازی انفجار
سایت جت بت
سایت انفجار
آموزش تعمیرات موبایل شیراز - قرص تاخیری -
سایت انفجار
بلوک سبک - فلزیاب - نیازیها -
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
اخبار روز - سینما برتر

ورود

ورود